telepanie przy niskich temp. - nieszczelność wtyskiwacza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • khaos
    Classic
    • 2011
    • 11

    telepanie przy niskich temp. - nieszczelność wtyskiwacza

    Zamieszczone przez Marcello01
    widziałęm akcje jak polcjanci katowali bezbronną osobę i zawiozłęm ją na obdukcje a mi przybijają pobicie na podstawie nostatki która nie jest prawdą tyle
    A czy przypadkiem to nie jest ścigane na wniosek poszkodowanego którego "zawiozłeś na obdukcję"?
    I nastał ten dzień Octavian II z dynastii Tourów zasiadł na tronie
  • martinovicz
    Classic
    • 2010
    • 23

    #2
    telepanie przy niskich temp. - nieszczelność wtyskiwacza

    witam, w mojej ASV-ce nawet w okresie letnim jesli temperatura powietrza spadła w nocy ponizej 10st to zapalanie powranne wiazało sie z lekkim telepaniem silnika, bialym bąkiem .
    im zimniej tym godzej, swiece OK, przekaznik dziala, slychac i widac po oświetleniu w kabinie, rozrząd świerzynka (komplet na SKF) wymieniany by DGW, wiec kąt wtrysku ksiązkowy,
    wczraj pogrzbałem przy swiecach (apropos wszytkim tym co mają problem z wkrecaniem/wykrecaniem polecam prace na ciepłym silniku - swiece wkrecają sie i wykrecaja jak malina) tzn. wkrecając ostatnią swiece od prawej poruszałem czarnym wężem elastycznym łaczącym wszystkie wtryskiwacze i pompę (foto w załaczniku)
    poruszenie tego weża powodowało odgłos syczenia, jakby nieszczelnosc,
    po uruchomieniu silnika nacisnąłem na ten wąż , dokładnie ruchem takim jak wskazuje strzałka i wylało sie paliw na wtryskiwacz.
    przypuszczam ze to mój problem telepania, nieszczelnośc w układzie paliwowym. jak wymienic ten wąż? czy ktoś może pomóc, pozdrawiam
    Marcin
    Załączone pliki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      wymieniasz na identyczny. po prostu go wyciągasz i nakładasz nowy
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • martinovicz
        Classic
        • 2010
        • 23

        #4
        wydawało mi sie, że ten wąż jest tam odpowiednio szeregowo połączony z kazdym z wtryskiwaczy i nie da sie go tak poprostu wymienić?
        czy można go tak poprostu zdjąc, w miejscu zaznaczonym i wymienic ten odcinek weza od 3go wtryskiwacza na nowy?
        Załączone pliki

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          możesz
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • martinovicz
            Classic
            • 2010
            • 23

            #6
            ok dzieki za info, wymienilem wszystkie przewody, jednak tak na dobre - to raczej ten powrót z wtryskiwaczy nie jest raczej zródłem niepotrzebnego powietrza. te weze sa tylko ponakladane bez opasek tzn. ze tam nie ma cisnienia?

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              martinovicz, nic sie nie martw, jak zacznie bardziej telepać to sie będziesz martwić a teraz oby do wiosny
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              Pracuję...